• Een eigen website waar: moet u op letten?

  • Een eigen website: waar moet u op letten?

    Waarschijnlijk hebt u veel onbeantwoorde vragen:

    Welke domeinnaam ga ik kiezen en is die naam nog vrij?
    Wat zijn verstandige keuzes m.b.t. het kiezen van een domeinnaam?
    Hoe komt mijn website op het internet?
    Wie heeft de eigendomsrechten van mijn domeinnaam en mijn website?
    Welke foto’s mag ik gebruiken op mijn website?
    Wat kun je doen om de website goed vindbaar te maken in Google?
    Op welke zoektermen moet mijn website gevonden worden?

  • Business Analyse: kijken naar andere websites in de markt

    Het maken van een goede business analyse gaat vooraf aan het bouwen van een website. Zo kunt u de webdesigner aansturen en hebt u meer grip op de bouw.

    Bedenk dat een webdesigner veel werk heeft aan het opbouwen van een goede website. Misschien is hij/zij vooral gefocust op het design en minder op de structuur.
    Niet elke webdesigner gaat zich in uw business verdiepen.
    Zonder een vooraf gemaakte business analyse kan uw website een (mooie) verzameling tekst en plaatjes worden zonder structuur.
    Een gemiste kans!

    In de business analyse leert u

    • Marktonderzoek doen naar soortgelijke organisaties
    • Uw product definieeren
    • Trefwoorden bepalen voor de verschillende pagina’s
    • Structuurontwerp voor uw website maken
    • Het schrijven van teksten rond vooraf gedefinieerde zoekwoorden

    Na instructie gaat u zelf aan de slag.
    De resultaten noteert u in een schema.
    De business analyse vormt het frame van de website.
    Gratis bij opdracht tot bouw van een website