Werkwijze
- We maken een afspraak om elkaar te ontmoeten. Dat kan fysiek maar ook middels een videocall
- Ik vertel je precies wat je van mij kunt verwachten en wat ik van jou nodig heb tijdens de bouw van een website
- Uitleg Business Analyse: document dat je gaat helpen bij het opzetten van de structuur van je website (omschrijving diensten of producten die je gaat aanbieden)
- Je ontvangt per e-mail een vrijblijvende offerte
- Als je akkoord gaat met de offerte dan start je met je ‘huiswerk’: het invullen van de Business Analyse
- Ik begin met de opzet van jouw website. We blijven steeds in contact đ
Je vraag of opmerking
en Sabine van Erp Website Bouw en Educatie
10 redenen om te kiezen voor een goede webdesigner
1)Â Werken op basis van een offerte
Een goede webdesigner maakt duidelijke prijsafspraken zodat je altijd weet waar je aan toe bent. We werken op basis van een door jou en mij getekende offerte. Geen verrassingen achteraf!
2)Â Opzetten van de structuur
Een goede webdesigner ontwerpt samen met jou de structuur van de website en bepaalt welke business specifieke functies je gaat inzetten op je website om je klanten te bereiken zoals:
- een blog-deel: je schrijft (nieuws)artikelen en deelt dat met je klanten/doelgroep
- een call-to-action button: Vraag om een offerte | Schrijf u in voor de nieuwsbrief
- Tap-to-call button: klanten met een smartphone kunnen je direct bellen
- een koppeling met je Facebook bedrijfspagina zodat de laatste berichten getoond worden
- videofilmpjes waarin je producten of een dienst promoot
- contactformulier | reserveringsformulier | afspraakplanner | beschikbaarheidskalender
3) Diensten/producten uitsplitsen
Een goede webdesigner helpt je bij het uitsplitsen van je diensten/producten zodat er een logische onderverdeling komt in je aanbod. Klanten krijgen op jouw homepagina direct een helder overzicht van al jouw producten/diensten (met doorklik functionaliteit).
Voor elk onderdeel maken we een aparte pagina.
4) iCoach is er voor jou
Een goede webdesigner blijft coachend aanwezig op de achtergrond, ze geeft je gerichte opdrachten, ze geeft je de ruimte die je nodig hebt, ze houdt je bij de les en zorgt dat je niet verdwaald raakt in het creatieproces
5) Help, ik heb geen goede foto’s!
Een goede webdesigner helpt je bij het vinden van de juiste foto’s op je website. Ze kent als geen ander de kracht van beeldmateriaal en zoekt samen met jou naar de beste foto’s.
6) Foto’s voorzien van tags voor zoekmachineoptimalisatie (SEO)
Een goede webdesigner voegt informatie (naamgeving+alt tags) toe aan de afbeeldingen zodat jouw website goed gevonden wordt in de zoekmachine van Google.
7) Een sterke ‘Title’ tekst voor ieder pagina
Een goede webdesigner helpt je bij het definiĂ«ren van de Title tekst van je pagina’s (de blauwe tekst waarop je klikt in de zoekresultaten van Google) waarbij de focus ligt op het zoekgedrag van jouw bezoekers
8) Meta descriptions: de korte beschrijvende tekst in de zoekresultaten van Google
Een goede webdesigner helpt je bij het definiĂ«ren van de meta description van je pagina’s (de beschrijvende zwarte tekst die je ziet in de zoekresultaten van Google) hetgeen ten goede komt aan de vindbaarheid van jouw website in Google
9) Instructies op maat speciaal voor jou
Een goede webdesigner zorgt voor effectief instructiemateriaal zoals op maat gemaakte instructie filmpjes die je altijd weer kan bekijken als je het spoor even bijster bent. Hoe deed je dat ook al weer….??
10) Na oplevering doe je zelf het onderhoud
Een goede webdesigner zorgt ervoor dat je na oplevering van je website in staat bent om zelf de nodige aanpassingen te maken. Zo ben je ‘baas in eigen huis’