• Vloggen voor je bedrijf, doen of niet doen?

    19/12/2017
  • Vloggen voor je bedrijf of onderneming kan wel eens een voortreffelijk idee blijken te zijn!
    Sommigen denken dat vloggen alleen voor jongeren is. Voor snel, hip en trendy.
    Kleine ondernemers die gaan Vloggen merken dat hun bedrijf een enorme boost krijgt.

    Vloggen is het nieuwe delen: je kunt je leven laten zien, je hobby delen, maar ook klanten naar je toe trekken.
    Door zakelijk te vloggen laat je je klanten op een heel persoonlijke manier kennismaken met je bedrijf.

    Waarom ga je vloggen?
    Denk van te voren goed na over het doel dat je wilt bereiken met je vlogs.
    Niemand zit te wachten op een ‘plat’ reclamefilmpje waarin jij alleen op jezelf gericht bent terwijl je alleen je product of dienst probeert te verkopen.

  • Mensen zien jouw energie, jij bent dat bedrijf!

    Je boeit je kijkers als je praat over een onderwerp dat vanuit je hart komt, dat je passie heeft.
    Maak echte content waar mensen wat aan hebben en wees niet te kritisch naar jezelf, wees niet bang om fouten te maken,
    het hoeft allemaal niet perfect te zijn.

    Deel de kennis die je hebt als professional. Er zijn zo veel onderwerpen waarover je kan vloggen!
    Jouw gedachten of visie kunnen van grote waarde zijn voor jouw doelgroep. Een filmpje kijken is makkelijker dan het lezen van tekst.
    De informatie komt zo makkelijker binnen bij jouw doelgroep.

    Maak je filmpjes niet te lang, beperk je tot 3 a 4 minuten. Beter 5 korte filmpjes van 3 minuten dan 1 film van 15 minuten.
    Nodig mensen uit om te reageren en gebruik eventuele reacties in een volgende opname. Zo ontstaat interactie.